• Ügyfélszolgálat: +36 20 570 5355

Személyiségtípusok az üzleti életben

„Az értékesítés művészet!” Igen, az! De vajon mitől válik azzá? Attól, hogy minden apró momentumra és kérdésre előre felkészülünk? Attól, hogy az ügyfél álmait, vágyait monumentális vízióvá nagyítjuk, amelyért már csak nyúlnia kell? Vagy attól, hogy aki velünk találkozik, az vásárol, mindegy mit gondolt vagy szeretett volna, akár 1 perccel ezelőtt? Esetleg attól, hogy meleg, barátságos hangulatot teremtve az ügyfél nyugodtan alszik, mert Tőlünk kapott tanácsot?

Az értékesítés művészete elsőként abban rejlik, hogy pontosan tisztában vagyunk önmagunkkal. Az önismeret azt is jelenti, tudjuk melyek az erősségeink és gyengeségeink a kommunikációnk során. Ha mindezekkel tisztában vagyunk, rá kell jönnünk hosszú távon akkor lehetünk az üzleti életben sikeresek, ha megtanulunk más nyelven is beszélni: az ügyfél nyelvén.

Ma már alapvető elvárás – és a cégek ezt is közvetítik az ügyfeleik felé – hogy személyére szabott ajánlatokat adjunk, az ügyfél nyelvén kommunikáljunk. De vajon tisztában vagyunk-e azzal „mi az ügyfél nyelve”?

A tréningen a résztvevők könnyen és gyorsan képessé válnak arra, hogy azonosítsák azokat a személyiségjegyeket, amelyek segítségével azonosítani tudják üzleti partnereik kifejezésmódját és kommunikációs stílusát. Mindezek tudatában képessé válnak arra is, hogy még eredményesebben kommunikáljanak a mindennapi életben és az üzleti életben egyaránt.

Személyiségtípusok az üzleti életben

 

Választható nyelv: magyar és angol

 

Tréning időtartama: 2 nap

Egy személy képes ajtókat megnyitni, de egyedül a személyiség képes nyitva tartani őket

Elmer G. Letterman

  Kinek ajánljuk?

A tréning mindenkinek ajánlható, hiszen a kommunikáció hozzátartozik a mindennapjainkhoz. Kifejezetten ajánljuk azoknak, akik nap, mint nap ügyfelekkel kommunikálnak értékesítési területen, ügyfél- vagy vevőszolgálaton, call centerben stb. dolgoznak, így kiemelten fontos számukra, hogy még eredményesebben kommunikáljanak ügyfeleikkel.

  Tréning célja

A képzés célja, hogy a résztvevők az alapvető személyiségjegyek megismerésével egy egyszerű és hatékony kommunikációs módszert sajátítsanak el.

  Mi várható a tréningtől?

  • Eredményesebb és tudatosabb kommunikáció
  • Saját kommunikációs stílusunk megismerése
  • Hitelesség és összhang megteremtése a különböző ügyfelekkel
  • Stílus-függő kommunikáció elsajátítása
  • Kapcsolatteremtés javulása

  A tréning témái:

  • Személyiségtípusok
  • Milyen a kommunikációs stílusom?
  • Hogyan kommunikáljuk „stílusosan”?
  • Helyzetgyakorlatok

 

Kérjen egyedileg Önre vagy az Ön cégére szabott ajánlatot!

Árajánlatkérés


  • Székhely: 1204 Budapest, Orsolya u. 1. C. lház. fsz. 1.
  • Levelezési cím: 1133 Budapest, Váci út 110.
  • Képzési helyszínek: 1043 Budapest, Csányi László u. 34., 1133 Budapest, Váci út 110., 1056 Budapest, Váci utca 47.
  • Felnőttképzési engedélyszám: E-000412/2014
  • Telefon: +36-20-570-5355
  • E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

KÖVESS A FACEBOOKON IS

Hírlevél feliratkozás

Iratkozzon fel hírlevelünkre és értesüljön az elsők közt aktualitásainkról, képzéseinkkel, kiadványainkkal kapcsolatos friss híreinkről, kedvezményes képzési lehetőségeinkről!
Használati feltételek