• Ügyfélszolgálat: +36 20 570 5355

Telesales, telemarketing

Telefonos értékesítő, telemarketinges, telefonügynök. Bárhogyan is nevezzük, a lényeg ugyanaz. Terméket, szolgáltatást kell eladnia cégeknek vagy magánszemélyeknek telefonon keresztül. Mindezt frappánsan, célratörő mondatokkal, pár perc meggyőző érvelés után, az aznap ötszázadikként tárcsázott ügyfélnek is ugyanolyan töretlen lelkesedéssel beszélve, mint a nap elején hívottnak. Telefonos értékesítőként azok lesznek hosszú távon sikeresek, akiknek folyamatos, motiváló kihívást jelent az értékesítői munka versenysport jellege. Telesales tréningünk során felkészítjük munkatársaikat a mindennapi kihívásokra, felmérjük és erősítjük motivációjukat az értékesítői munka iránt.

Választható nyelv: magyar és angol
Tréning időtartama: 2 nap
Telesales, telemarketing

Minden foglalkozás művészetnek tekinthető, ha elegendő szenvedéllyel végzik. És mindig kihívást jelent, ha az ember művészete egyben megélhetésének forrása is.

Zach LeBeau

  Kinek ajánljuk?

  • Mindazon értékesítők/tanácsadók részére, akik többnyire telefonon állnak kapcsolatban az ügyfelekkel, Call-centerekben dolgozó munkatársak számára
  • Azon sales munkatársak számára, akiknek rendszeresen szükséges a telefonos időpont-egyeztetés személyes találkozók előtt.

  Tréning célja

A program célja, hogy a résztvevők a képzés során beépítsék tudástárukba azokat a készségeket, amivel sikerrel tudják felkelteni a vevő/ügyfél érdeklődését telefonon keresztül is a rövid időintervallum ellenére. Cél továbbá, hogy megértsék miért fontos hogy időben és professzionálisan mutassanak rá a vevő szemszögéből legfontosabb összefüggésekre.

  Mi várható a tréningtől?

Előny az értékesítők számára:
  • növekvő szaktudás és önbizalom
  • javuló tudásszint az üzletmenet fejlesztésben
  • magabiztosság a kihívások kezelésében
  • folyamatos fejlődés, kiugró egyéni teljesítmények
Előny az ügyfél/ vevő szempontjából:
  • javuló ügyfélkapcsolatok, elégedett ügyfelek
  • megértésből adódó, növekvő magabiztosság a vásárlói döntéseknél
  • a szükségletekre reagáló, kölcsönösen előnyös megegyezések
Előny a szervezet/cég számára:
  • szisztematikusan fejlődő, magabiztos, motivált csapat
  • növekvő sikerek az üzletmenetben és a hosszú távú kapcsolatokat illetően egyaránt
  • hűséges ügyfelek megnyerése, hírnév növekedése.

  Milyen eredményeket lehet elérni egy ilyen tréninggel?

  • Hívási statisztikák javulnak.
  • Készségszinten elsajátítják a telefonos kapcsolatteremtés technikáit.
  • Megismerik a személyiség típusokat, és képesek lesznek az ügyfél nyelvén beszélni.
  • Kezelni tudják a visszautasításokat.
  • Fejlődik személyes hozzáállásuk és ügyfélközpontú szemléletük.
  • Magabiztosabban és hatékonyabban kommunikálnak telefonon.
  • Felkészültek lesznek a tipikus kifogásokra.
  • Felelősségvállalásuk is erősödik az ügyfél elégedettségéért.

  A tréning témái:

A siker azonnali: eladással, megegyezéssel záródó telefonos beszélgetések, és megalapozott, hosszú távú üzleti kapcsolatok megalapozása.

A kifejezetten interaktív program során a résztvevők,

  • Egyéni gyakorlatok során meghatározzák saját szerepüket az ügyféllel való kritikus kapcsolatban
  • Alternatív esetmegbeszélések, és videós példákban felvázolt készségekre építve kiválasztják a hozzájuk legközelebb álló viselkedési formát
  • Kiscsoportokban gyakorolják az elsajátított készségeket
  • Konstruktív visszajelzésekkel támogatva továbbfejlődési tervet készítenek.

  Program során feldolgozásra kerülő témakörök:

A tréning készségfejlesztő gyakorlatokból és elméleti háttérismeretek bemutatásából áll, különböző elektronikus eszközök alkalmazásával. Az aktív tanulást intenzív szituációs gyakorlatok és videós felvétellel támogatott, négyszemközti visszajelzések teszik színesebbé, hatékonyabbá.

  • Pre-call - a telefonálásra való felkészülés ötlépcsős folyamata
  • A telefonos értékesítés szabályai
  • Nyitás pozicionálása – opening statement
  • Kommunikáció nehezített körülmények között
  • Hideghívások elemzése
  • Érdeklődés felkeltés technikai és készségszintű igényei
  • Professzionális kérdezési stratégia
  • Hatékony üzenet továbbításának professzionális módszere
  • Váratlan helyzetek kezelése, megoldások alternatívái
  • Külső-belső befolyásoló tényezők kizárásának lehetőségei
  • Aktív odafigyelés megvalósítása telefonos kapcsolatban
  • Lehetőségek - igények megkülönböztetése, felmérése, azonosítása
  • Termék/szolgáltatás bemutatása haszonérveléssel
  • Az ügyfél részéről felmerülő ellenvetések/aggályok és „NEM”-ek megértése és kezelése
  • Hatékony üzenet hagyás szabályai
  • Lezárási és commitment kérési szabályok self-management, karrier-fejlődési terv

 

Kérjen egyedileg Önre vagy az Ön cégére szabott ajánlatot!

Árajánlatkérés


  • Székhely: 1204 Budapest, Orsolya u. 1. C. lház. fsz. 1.
  • Levelezési cím: 1133 Budapest, Váci út 110.
  • Képzési helyszínek: 1043 Budapest, Csányi László u. 34., 1133 Budapest, Váci út 110., 1056 Budapest, Váci utca 47.
  • Felnőttképzési engedélyszám: E-000412/2014
  • Telefon: +36-20-570-5355
  • E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

KÖVESS A FACEBOOKON IS

Hírlevél feliratkozás

Iratkozzon fel hírlevelünkre és értesüljön az elsők közt aktualitásainkról, képzéseinkkel, kiadványainkkal kapcsolatos friss híreinkről, kedvezményes képzési lehetőségeinkről!
Használati feltételek