• Ügyfélszolgálat: +36 20 570 5355

Hatósági képzésekkel kapcsolatos gyakori kérdések

  • Hogyan tudok jelentkezni a hatósági képzésekre?

    Online a weboldalon keresztül a jelentkezési lapot kitöltve:

    Pénzügyi képzés Biztosításközvetítői képzés

    Tőkepiaci üzletkötői képzés

  • Mennyibe kerül a képzés?

    Független Biztosításközvetítői: 33.900,- Pótvizsga: 20.000,-

    Pénzügyi képzés: 33.900,- Pótvizsga: 20.000,-

    Függő biztosításközvetítői: 31.900,- Pótvizsga: 20.000,-

    Független biztosításközvetítői különbözeti képzés: 14.500,- Pótvizsga: 9.000,-

    Tőkepiaci hatósági: 37.000, előzetes regisztrálóknak:33.900, pótvizsga: 20.000

    A hatósági képzések oldalán pontos leírást talál: Pénzügyi képzés Biztosításközvetítői képzés Tőkepiaci üzletkötői képzés

  • Hogyan és mikor kell a képzés díját befizetnem?

    A jelentkezési határidő után emailt küldünk a tudnivalókról, ebben fog szerepelni az utalási határidő és a számlaszám is.

  • A számlát mikor kapom meg az elutalt díjról?

    A képzés első napján.

  • Kinek állítják ki a számlát?

    Annak a személynek vagy cégnek aki a díjat az IBF Master Center Kft. részére elutalta.
  • Tudok-e készpénzben fizetni?

    Igen, ebben az esetben készpénzes számla kerül kiállításra.
  • Részletfizetésre van-e lehetőség?

    Nincsen, a képzés díját egy összegben kell kifizetni.
  • Milyen végzettség szükséges minimálisan a hatósági képzésekhez?

    Érettségi, vagy jelentkezést megelőző 6 évben 4 év pénzügyi, biztosítási vagy tőkepiaci szakmai múlt igazolás.
  • Mennyi idővel a képzés előtt kell jelentkezni?

    Az adott képzés mellett feltüntetett jelentkezési határidőig.
  • A vizsgára mennyivel hamarabb kell jelentkezni?

    A rendelet szerint minimum a vizsga napja előtt 15 nappal. A képzésen kitöltjük a vizsgajelentkezési lapokat is.
  • Kinek a feladata vizsgajelentekezés elküldése?

    Az IBF Master Center feladata továbbítani az Ön által kitöltött EREDETI aláírt jelentkezési lapot az MNB felé.
  • Mit kell vinni a képzésre?

    Az elvégzett iskola által kiállított bizonyítvány közjegyző, vagy az iskola által hitelesített EREDETI példányát, személyes okmányokat és tollat, papírt.
  • Mi történik akkor ha képzés kezdetéig nem tudom a bizonyítványt hitelesíttetni?

    A képzés első napjára elhozott bizonyítványt az IBF Master Center közjegyző által hitelesítteti .
  • Mennyibe kerül a bizonyítvány hitelesítés?

    1000ft/ oldal
  • Mit kell vinni a vizsgára?

    Érvényes személyes okmányt pl: személyi igazolvány, lakcímkártya, vagy útlevél, vagy jogosítvány. KÉK tollat.
  • Mennyi ideig tart a vizsga és hány kérdés van?

    Független biztosításközvetítői és a pénzügyi képzésnél: 60 kérdés 60 perc

    Függő biztosításközvetítői képzésnél: 40 kérdés 40 perc

    Független biztosításközvetítői különbözeti képzésnél: 20 kérdés 20 perc

    Tőkepiaci képzésnél: 60 kérdés, 60 perc

  • Hány kérdést kell tudnom a sikeres vizsgához?

    Független biztosításközvetítői, pénzügyi és tőkepiaci képzésnél: 45 jó válasz

    Függő biztosításközvetítői képzésnél: 30 jó válasz

    Független biztosításközvetítői különbözeti képzésnél: 15 jó válasz

  • Mi történik ha nem sikerül a vizsgám?

    Lehetőség van pótvizsgázni 1 éven belül akárhányszor. Minden pótvizsgánál újra be kell fizetni a pótvizsga díját, és új vizsgajelentkezési lapot kell eredetiben eljuttatni a vizsgaszervező intézményhez.
  • Kell-e újra képzésre is járni?

    1 éven belül nem kell újra képzésre járni, de egy év letelte után igen.
  • Mi történik ha lebetegszem a képzés, vagy a vizsga időpontjában?

    Az orvosi igazolást, vagy a táppénzes papírt, akár scannelve el kell juttatni az IBF Master Center részére és mi jelezzük az MNB felé.
  • Mennyi időm van eljuttatni az orvosi igazolást az IBF részére?

    A vizsgától számított két hónapon belül. Így nem kell újra a vizsgadíjat befizetni, csak a vizsgaszervezés díját.
  • Mi a teendő, ha előre tudom, hogy nem tudok a vizsgán részt venni?

    Vizsga előtt minimum 3 nappal halasztási kérelmet kell írni, és eljuttatni részünkre. Nyomtatvány letöltése
  • Ki tehet különbözeti vizsgát?

    Akinek függő képesítése van. A függő képesítés megszerzésének napjától kezdődően két éven belül van lehetőség különbözeti képzéssel független képesítést szerezni. A két év letelte után a teljes független képzést el kell végezni.
  • Milyen bizonyítványt kapok a sikeres vizsgáról?

    Az MNB által kiállított Hatósági Tanúsítványt.
  • Mikor és hogyan kapom meg a Hatósági Tanúsítványt?

    A sikeres vizsga után az MNB kiállítja a tanúsítványt, körülbelül 15 nap, ezt az IBF Master Center részére eljuttatja, amiről a sikeresen vizsgázónak emailt küldünk. Ezután az eredeti tanúsítvány nálunk személyesen átvehető.
  • A képzés után hogyan tudok készülni a vizsgára?

    A weboldalunkon található vizsgacentrum fül alatt regisztráció után elérhetőek a tesztkérdések? Teszt megnyitása
  • Hánytól hány óráig tart a képzés?

    Reggel 9-től délután 5 óráig tart a képzés.
  • Ami a képzésen elhangzik tananyag hol tudom visszakeresni?

    A weboldalon a képzesen megkapott jelszóval lehet a tananyagokat és kérdésbankokat megnyitni.

    Pénzügyi tananyag és kérdésbank

    Biztosítási tananyag és kérdésbank

  • Székhely: 1204 Budapest, Orsolya u. 1. C. lház. fsz. 1.
  • Levelezési cím: 1133 Budapest, Váci út 110.
  • Képzési helyszínek: 1043 Budapest, Csányi László u. 34., 1133 Budapest, Váci út 110., 1056 Budapest, Váci utca 47.
  • Felnőttképzési engedélyszám: E-000412/2014
  • Telefon: +36-20-570-5355
  • E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

KÖVESS A FACEBOOKON IS

Hírlevél feliratkozás

Iratkozzon fel hírlevelünkre és értesüljön az elsők közt aktualitásainkról, képzéseinkkel, kiadványainkkal kapcsolatos friss híreinkről, kedvezményes képzési lehetőségeinkről!
Használati feltételek